دادگاه مطبوعات کرمان؛ امسال بدون پرونده به کار خود پایان داد

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه کرمان جزء استان های پیشرو در بحث رسانه و مطبوعات است، گفت: دادگاه مطبوعات کرمان در سال 1402 بدون پرونده به کارخود پایان داد .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با رئیس کل دادگستری استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در ابتدای این جلسه گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی فی مابین دادگستری استان و اصحاب رسانه شکل گرفته است و امیدواریم در آینده اصحاب رسانه بیش از پیش در راستای ارتقای آگاهی های حقوقی و قضایی مردم ،پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی وسایر مسائل به دستگاه قضایی استان کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی اعلام کرد: بیش از یک سال و چند ماه است که هیچ پرونده ای مربوط به جرائم مطبوعاتی به دادگاه مطبوعات استان کرمان ارجاع نشده است و عملا دادگاه مطبوعات تشکیل نشده است و این جای قدردانی دارد.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور نیز در دیدار با رییس کل دادگستری، استان کرمان را جزء استان های پیشرو در بحث رسانه و مطبوعات دانست و گفت: در این رابطه اقدامات دادگستری استان کرمان در تعامل و ارتباط موثر ومستمر با اهالی رسانه به یک الگوی کشوری تبدیل شده است.

مرتضی کارآموزیان اظهار داشت: ارسال بیش از 15 هزار اثر به چهارمین جشنوراه رسانه و عدالت نشان دهنده استقبال بی نظیر اصحاب مطبوعات به این رویداد بزرگ بود.

وی ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری های مسئولان قضایی استان با مجموعه بسیج رسانه استان و کشور، بیان داشت: :سازمان بسیج رسانه کشور این آمادگی را دارد در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی ،پیشگیری از وقوع جرم و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه با عدلیه کرمان همکاری نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha