طرح کدینگ از چالش های پیش روی مسافران نوروزی

استاندار کرمان یکی از چالش های موجود در استان را طرح کدینگ اعلام و خاطرنشان کرد: البته در این زمینه چاره‌ اندیشی شده است و میهمانان به کمک نرم افزار می‌ توانند با سهولت بیشتری سوختگیری را انجام بدهند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح سه‌ شنبه ۲۹ اسفند با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور وزیر کشور، وزیر میراث‌ فرهنگی و گردشگری و صنایع‌ دستی و استانداران سراسر کشور برگزار شد، شرکت کرد.
استاندار کرمان در این ارتباط ویدئو کنفرانس با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، افزود: کرمان امسال به دلایل مختلفی همچون موقعیت جغرافیایی و وجود مزار شهید سلیمانی پذیرای مهمان‌های بیشتری از سراسر کشور خواهد بود.
محمد مهدی فداکار با اشاره به اینکه کرمان سومین استان پر ظرفیت در کشور محسوب می‌ شود و دارای ۱۰ اثر ثبت جهانی است، خاطر نشان کرد: ستاد خدمات سفر استان در طول سال فعال است و با برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده به دنبال ارائه خدمات بهتر به مهمانان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار تخت فعال در استان آمادگی میزبانی از مهمانان نوروزی را دارد، افزود: ۷۰۰ مدرسه توسط آموزش و پرورش آماده شده و در حال حاضر یک هزار و ۴۰۰ خانوار نیز مستفر شده‌ اند.
استاندار کرمان، گهرپارک سیرجان و ماهان کویر را دو مجموعه گردشگری اضافه شده به استان عنوان و اظهار کرد: ۳۶ اکیپ نظارتی در استان فعال شده است، از طرف دیگر به دنبال برنامه‌ ریزی انجام شده در ساعات افطار برنامه‌ های ویژه‌ ای برای مهمانان تدارک دیده شده است.
فداکار یکی از چالش های موجود در استان را طرح کدینگ اعلام و خاطرنشان کرد: البته در این زمینه چاره‌ اندیشی شده است و میهمانان به کمک نرم افزار می‌ توانند با سهولت بیشتری سوختگیری را انجام بدهند، اما چنانچه در این زمینه مشکلاتی ایجاد شود؛ با هماهنگی انجام شده با وزارت نفت راه کارهای دیگری در دستور کار قرار خواهد گرفت./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha