کد خبر: 214792
۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲

خدمت رسانی هلال احمر کرمان در ۲۲ پست و ۱۳ شهرستان

افتتاح طرح ملی خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان هلال احمر کرمان به مسافران نوروزی
خدمت رسانی هلال احمر کرمان در ۲۲ پست و ۱۳ شهرستان

بیست چهارمین طرح ملی خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استاندار کرمان با حضور استاندار کرمان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ١٣ شهرستان و با تعداد ٢٢ پست ثابت شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ پیش از ظهر امروز سه‌ شنبه ۲۹ اسفند با حضور استاندار کرمان، رئیس جمعیت هلال احمر استان، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهردار کرمان، بیست چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافرین نوروزی در پارک مسافر شهر کرمان افتتاح شد.
محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: همه دستگاه‌ ها برنامه‌ ریزی و آمادگی لازم برای حضور مهمانان و گردشگران در سطح استان را دارند و امیدوار هستیم مردم از فرصت بهار در بهار یعنی از فرصت ماه مبارک رمضان و عید نوروز استفاده کنند.
وی با توصیه جدی به شهروندان در خصوص رعایت نکات راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: مسافران در مراکز بین راهی استراحت لازم را داشته باشند و عجله‌ ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند.
گفتنی است، بیست چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافران نوروزی در ١٣ شهرستان و با تعداد ٢٢ پست ثابت و سیار در ورودی شهرها و مراکز تجمع مسافران مستقر هستند و خدماتی از قبیل راهنمایی مسافران، برپایی فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، برپایی غرفه طرح یاس، ایستگاه سلامت، آموزش مهارت‌ های امدادی و ترافیکی به مسافران، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغاتی، جشنواره فیلم و عکس بشردوستی ارائه می‌ شود./ استانداری کرمان

خدمت رسانی هلال احمر کرمان در ۲۲ پست و ۱۳ شهرستان

خدمت رسانی هلال احمر کرمان در ۲۲ پست و ۱۳ شهرستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha