احیا دوباره بزرگترین مجموعه تکثیر ماهیان گرمابی جنوب شرق کشور

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از احیای بزرگترین مجموعه تکثیر ماهیان گرمابی و میگو جنوب شرق کشور پس از ۸ سال در عنبرآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان, احمد احمد پور عصر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه تکثیر ماهیان گرم آبی جنوب کرمان در عنبرآباد، اظهار داشت: امروز این مرکز تکثیر ماهیان گرم آبی پس از ۸ سال مجدد احیا شد.

وی گفت : مرکز تکثیر ماهیان گرم آبی جنوب کرمان یکی از بزرگترین مرکز ماهیان گرم آبی در جنوب شرق کشور است که ظرفیت تولید سالانه ۲۰ میلیون قطعه ماهی و میگو را دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه روند فعال شدن مرکز تکثیر ماهیان گرم آبی جنوب کرمان سال گذشته با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد، ابراز کرد: با حمایت فرماندار عنبرآباد و مجموعه شیلات و معاونت دام سازمان جهاد کشاورزی امروز که در سال جهش تولید با مشارکت مردم هستیم، این مرکز تکثیر ماهیان گرم آبی به بهره برداری رسید.

احمدپور عنوان کرد: یکی از برنامه های مدنظر ما در سال جدید این است در کنار تکثیر میگو و ماهی با مشارکت بخش خصوصی که از استخرهای ذخیره آب استفاده می کنند، پرورش ماهیان گرم آبی را نیز دنبال کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha