تلاش مضاعف پلیس کرمان برای برقراری امنیت در نوروز

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان؛ از تلاش مضاعف کلانتری و پاسگاه ها برای برقراری نظم و امنیت ایام نوروز با اجرای برخی تمهیدات ویژه این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ" اکبر نجفی" گفت: همواره از کلانتری و پاسگاه ها در مجموعه انتظامی به عنوان سرانگشتان و رده های پیشگام در انجام ماموریت های حوزه نظم و امنیت یاد می شود و بیشترین ارتباط و مطالبه گری مردم نیز از همین رده های پر تلاش صورت می گیرد.

وی با اشاره به تلاش مضاعف کلانتری و پاسگاه ها برای برقراری نظم و امنیت ایام نوروز، افزود: در این راستا حضور و استقرار تیم های گشت محسوس و نامحسوس انتظامی در مناطق گردشگری، محل اسکان مسافران نوروزی، پارک ها و بوستان ها بیشتر خواهد شد و بیش از یک هزار و 40 پلیس یار در قالب موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی برای برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت واحدهای تجاری، گردشگری، پست های برق و دیگر اماکن با پلیس همکاری می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطرنشان ساخت: در ایام نوروز امسال ۲۲ ایستگاه نوروزی در سطح استان مستقر و به مسافران خدمات رسانی می‌کنند و حضور تیم های گشت انتظامی در محله های شهری و روستایی به منظور پیشگیری از سرقت بیشتر خواهد شد.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: در این رابطه از عموم شهروندان می خواهیم در صورت رفتن به مسافرت های کوتاه و بلند مدت از اصول ایمنی و امنیتی خانه و اموال خصوصی خود غافل نشوند و ضمن استفاده از قفل های مناسب، مراقبت از منزل خود را به همسایگان مورد اعتماد بسپارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha