بیش از ۳۰۰ تن سیب و پرتقال در کردستان توزیع شد

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: ۳۳۳ تن سیب و پرتقال معادل ۷۴ درصد مجموع میوه شب عید عرضه شده در استان از اواخر اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، بهرام کوشکی با اعلام این خبر اظهار کرد: توزیع ۲۰۰ تن سیب زرد و قرمز و ۲۵۰ تن پرتقال از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ در ۹۰ غرفه در سطح استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز ویژه شب عید در استان ۳۳۰ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال ۱۸۵ هزار ریال است، اضافه کرد: تاکنون ۱۹۶ تن پرتقال و ۱۳۷ تن سیب زرد و قرمز در غرفه های ایجاد شده در سطح استان توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی کردستان با اشاره به اینکه مردم به دلیل کیفیت بالای این میوه ها استقبال مطلوبی از آن داشتند، ادامه داد: در حال حاضر ۵۸ تن پرتقال و ۶۳ تن سیب زرد و قرمز در سطح غرفه ها باقی مانده که در چند روز آینده این میزان هم به فروش خواهد رفت.

کوشکی با بیان اینکه در همه غرفه ها هم امسال ۲۰ تن خرما با قیمت ۲۰ درصد زیر قیمت بازار یعنی هر کیلوگرم ۹۰۰ هزار ریال عرضه شده است، یادآور شد: از این میزان خرما هم تاکنون ۱۰ تن آن توزیع و به فروش رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha