فینال جام حذفی فوتبال کشور به کرمانی ها رسید

مسئول برگزاری رقابت‌ های جام حذفی فوتبال کشور گفت: فینال جام حذفی در کرمان با تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسین روشنک در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی که در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد؛ اظهار داشت: مسابقات این مرحله در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: حد فاصل هفته های بیست و چهارم و بیست و پنجم لیگ برتر و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز اواخر اردیبهشت برگزار می شود.

مسئول برگزاری رقابت‌ های جام حذفی خاطرنشان ساخت: مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال در اواخر خرداد ماه و بعد از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی نیز در کرمان با تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

رییس هیات فوتبال کرمان نیز تصریح کرد: پیش بینی کردیم فینال جام حذفی کشور در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای مس کرمان برگزار شود.

مهدی جهانشاهی اظهار داشت: ورزشگاه شهدای مس کرمان برای این بازی انتخاب شده است؛ اما امیدواریم تا آن روز مراحل اجرایی ساخت و اتمام آن آماده شود و در صورتی که مشکلی نداشته باشد، فینال جام حذفی در این ورزشگاه برگزار خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha