بیش از یک میلیون تردد در جاده های استان زنجان به ثبت رسید

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه سال جاری یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۶۸  تردد در سطح جاده های مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمد محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی استان زنجان ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلفات فعال است، اظهار کرد: با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از ۲۴ اسفندماه لغایت ۶ فروردین‌ماه سال جاری یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۶۸ خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کرده‌اند.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی بیش از یک میلیون خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۲۰۱ هزار  و ۹۳۵ خودرو است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: همچنین تردد ورودی به استان ۷۷۳ هزار  و تردد خروجی ۷۶۰ هزار و ۸۴۲ خودرو توسط مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده است.

محمدی بیان کرد: پر ترددترین محور استان زنجان باند شمالی آزادراه زنجان_قزوین با تردد بیش از ۴۲۱ هزار خودرو است.

محمدی در پایان افزود: سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان است و هموطنان می‌توانند تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این این سامانه‌ها مطرح کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha