فعالیت بیش از ۱۸۰ سمن در استان کرمان

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در حوزه‌ ها و مسائل مرتبط با جوانان بیش از ۱۸۰ سمن در استان کرمان فعالیت می‌ کنند، که در این زمینه اعتبارنامه خود را از وزارت ورزش دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی در گزارشی به بیان عملکرد معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: بیش از ۱۸۰ سمن در حوزه‌های مختلف مرتبط با مسائل جوانان، اعتبارنامه‌شان را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده‌ اند.

وی، بیان داشت: ما امیدواریم که این تشکل‌ ها هم به لحاظ کیفی و کمی بتوانند به حدی ارتقا پیدا کنند؛ که بتوانند بستر را برای فعالیت تمام جوانان در استان فراهم کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، با بیان اینکه کرمان استان جوانی است، تصریح کرد: از جمعیت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان کرمان، یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال قرار می‌ گیرند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: مجموعه مدیریت استان به شرایط جوانی استان به چشم یک فرصت نگاه کنند و نهایت بهره را از این پتانسل و ظرفیت بالقوه ببرند.

وی، برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان با محوریت ازدواج و خانواده، برگزاری ۶ کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوعات مرتبط با جوانان (اوقات فراغت/ازدواج و خانواده/مشارکت های اجتماعی/هویت دینی و ملی /هفته جوان و جشنواره جوانان برتر ایران زمین )، برگزاری ۸۵ ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ های استان، صدور ۱۴ مجوز فعالیت برای مؤسسات مردم نهاد و افتتاح ۷ مرکز مشاوره ازدواج در مرکز استان و شهرستان‌ های تابعه را از جمله اقدامات انجام شده توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha