کد خبر: 215026
۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱
اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دیار کریمان

معاون سازمان بسیج مستضعفان در مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان، گفت: ۱۲ فروردین غدیر ایران و ایرانیان است و این نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز نقطه عطف تاریخ انقلاب و بزرگترین هوشمندی ملت ماست

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ندای حمایت از مردم فلسطین و غزه با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران‌ در کرمان در آستانه ۱۲ فروردین طنین انداز شد.

این آیین با حضور سردار معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفان، استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفان در این آیبن کفت گفت: ۱۲ فروردین غدیر ایران و ایرانیان است و این نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز نقطه عطف تاریخ انقلاب و بزرگ‌ترین هوشمندی ملت ماست و در مکتب ائمه ثبت شد، همانگونه که غدیر حکومت پیامبر را تثبیت کرد، ۱۲ فروردین نیز انقلاب ما را تثبیت کرد.

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی دیار کریمان

معاون سازمان بسیج مستضعفان در مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان، افزود: امام خمینی(ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند.

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی، مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که«آری» به نظام جمهوری اسلامی گفتند.

وی؛ به جنگ‌ های اطراف ایرانی اشاره و اظهار کرد: اگر مدیریت مدبرانه و اسلامیت خواهانه رهبر انقلاب نبود. ما نیز دچار جنگ و خانه به‌ دوشی بودیم، اما امروز ایران از هوا، زمین و دریا محصور است و از همه طرف و کسی نمی‌تواند، نگاه چپ به ما کند.

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی دیار کریمان

معاون سازمان بسیج مستضعفان در مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان بیان داشت: آمریکایی ها بعد از برجام و پسابرجام گفتند؛ ما با یک ابرحریف(رهبر انقلاب) روبه‌رو هستیم که دیده‌بانی تیزبین است و به ملتش تبیین می‌ کند، بنابراین به دنبال انشقاق بین مردم و ولایت هستند، زیرا فهمیده‌ اند که چرا انقلاب موفق است.

سردار معروفی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی علت شکست خود را در منطقه در برابر برادران دینی و اهل سنت ما در جنگ غزه افکار عمومی عنوان کرده و گفته است؛ افکار عمومی با رهبر ایران است نه با ما برای همین در منطقه زمین‌ گیر شده‌ ایم.

وی در ادامه سخنان خود به فلسفه ۱۲ فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی ساری و جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند.

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی دیار کریمان

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، ۱۲ فروردین را تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ راحل دانست و افزود: ۱۲ فرودین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین جشن و افتخار ماست.

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی، مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که "آری" به نظام جمهوری اسلامی گفتند.

وی اظهار داشت: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما یعنی پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و عاشورا است.

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی دیار کریمان

شایان ذکر است؛ حجت‌ الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌ الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند.

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر صهیونیست"، " اسرائیل، کودک‌ کش و جلاد است"، "فلسطین عامل اتحاد است"، "رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست"،" نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست"، "دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ ای رهبر ماست" و "ای رهبر آزاده، آماده‌ ایم آماده"، جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم‌ کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha