از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در استان کرمان جلوگیری شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۲ از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی و بیکاری ۷ هزار و ۸۰۰ نیروی کار جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از دادگستری استان کرمان؛ حجت‌ الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: عدلیه کرمان طی سال‌ های اخیر همواره حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با تلاش دستگاه قضایی کرمان از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در این استان جلوگیری شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با بیان اهم اقدامات ستاد استانی اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی کرمان در سال ۱۴۰۲، افزود: اقدامات مؤثر این ستاد منجر به حفظ بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نیروی کار در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ استان شده است.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: با اقدامات عدلیه کرمان همچنین زمینه اشتغال، یک هزار و ۴۱۹ نفر نیروی جدید از جمله متخصص، کاردان و کارگر در صنایع، معادن و واحدهای تولیدی و کشاورزی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مسئولان عالی قضائی در استان ۴۹ بازدید از واحدهای تولیدی و بنگاه‌ های اقتصادی انجام داده‌ اند و پای درد دل مدیران، مهندسان و کارگران این واحدهای تولیدی نشسته‌ اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، از اهتمام جدی دستگاه قضاییی در ارتباط با حل مشکلات واحدهای تولیدی سخن گفت و بیان کرد: در سال گذشته ۱۷۶ پرونده برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در این ستاد تشکیل شد و ۳۲۰ نفر از تولیدکنندگان برای بررسی و پیگیری مشکلات خود، میهمان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی دادگستری استان کرمان بوده‌ اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha