۲۳۶ زندانی و ۱۱ محکوم به قصاص به حرمت علی(ع) بخشیده شدند

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان، از آزادی ۲۳۶ زندانی و ۱۱ محکوم به قصاص، از ابتدای پویش به حرمت علی(ع) می‌ بخشم، از زندان های استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان؛ حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی درک فیوضات لیالی قدر برای همه، گفت: پویش مردمی به حرمت امام علی(ع) می بخشم با هدف آزاد سازی زندانیان و محکومین به قصاص از ولادت امام علی (ع) شروع شده است و تا شهادت آن حضرت ادامه داشت

وی افزود: در این پویش با تاسی از آموزه های دینی و اعتقادی و توسل به سیره اهل بیت(ع) تعداد زیادی از زندانیان و محکومین به قصاص از زندان رهایی یافته اند.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان، بیان داشت: خوشبختانه از ابتدای این پویش، تعداد ۲۳۶ زندانی از زندان‌های استان آزاد و ۱۱ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

امیر ابراهیمی خاطرنشان ساخت: امیدواریم در ادامه پویش به حرمت امام علی(ع) و با تاسی از رفتار و منش آن امام بزرگوار با حمایت معنوی افراد تعداد زیادی از زندانیان از زندان آزاد شده، همچنین شاهد نهادینه شدن فرهنگ گذشت و بخشش و بازگشت زندانیان به آغوش خانواده خود در این ماه مبارک باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha