مهندسین معدن مفقود شده در بیابان حرجند نجات یافتند

فرمانده انتظامی شهرستان "راور" گفت: مأموران پاسگاه عملیاتی حرجند؛ به گم شدن و سرگردانی سه مهندس مفقود شده در اطراف معدن سرب و روی گزک این شهرستان پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از پلیس کرمان؛ سرهنگ " شیخ زاهدی" در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پاسگاه عملیاتی حرجند با دریافت خبری مبنی بر اینکه ۴۸ ساعت قبل سه نفر از مهندسین معدن سرب و روی گزک جهت اکتشاف از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر و یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور تیمی از مأموران پاسگاه حرجند و یگان تکاوری و امدادگران پایگاه جاده ای هلال احمر هجدک با گذر از مسیرهای صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور مهندسین به سمت مناطق کوهستانی گزک شدند و پس از چند ساعت تلاش هر سه فرد مفقود شده پیدا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "راور" تصریح کرد: به گفته امدادگران، این سه نفر به سبب طی کردن مسافت های طولانی و گم کردن راه، وضعیت مطلوب و توان حرکتی مناسبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha