جابجایی ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی استان کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده ای استان کرمان در داخل و به خارج استان جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی زاده با اشاره به جابه‌جایی ۷۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ ای استان کرمان، گفت: از مجموع مسافران جابه‌جا شده نوروزی، حدود ۴۹۰ هزار مسافر به‌ وسیله اتوبوس، حدود ۱۷۲ هزار مسافر به‌ وسیله مینی بوس و قریب ۳۵ هزار مسافر توسط خودروهای بین شهری به نقاط مختلف استان و کشور سفر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که حدود ۶۵۰ هزار مسافر طی ایام نوروز در داخل استان جابه‌جا شده‌ اند، افزود: حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ مسافر از استان خارج و بیش از ۴۴ هزار مسافر وارد استان کرمان شده‌ اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان کرمان با اشاره به توجه بیش از پیش به قوانین و مقررات رانندگی در روزهای پایان تعطیلات، از رانندگان حرفه‌ ای ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان خودروهای شخصی درخواست کرد: در ۳۰ کیلومتر منتهی به شهرها، نهایت دقت خود را در سرعت مجاز به کار گیرند و از عجله پرهیز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha