کد خبر: 215124
۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳

رشد ۴ درصدی گردشگری در استان کرمان

همکاری خوب جمعیت هلال احمر با میراث فرهنگی
رشد ۴ درصدی گردشگری در استان کرمان

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره با اینکه استان کرمان امسال شاهد رشد ۴ درصدی گردشگر بوده است، گفت: این استان جزو چهار استان اول پرتردد و پر سفر کشور است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از میراث فرهنگی استان کرمان؛ سعید شاهرخی در بازدید از پایگاه امداد نجات هلال احمر و ستاد استقبال ورودی کرمان در پارک مسافر ضمن تشکر از مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان کرمان و همکاران شان گفت: این عزیزان با نگاه آموزشی به رشد و ارتقای سطح بینش جامعه کمک بسزایی می‌ کنند و در بخش آموزش کارهای بسیار خوبی انجام شده است. به نحو احسن و همه جانبه در خدمت میهمانان و مسافرین نوروزی بودند و با رفتار و کلام زیبا شادی را به مردم هدیه دادند.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر می‌ تواند الگوی خوبی در یک فرایند تصمیم‌ گیری، تصمیم‌ سازی و اجرا باشد و این نکته بسیار مهمی است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان پهناورترین استان ایران است و در رتبه‌ های مختلف میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هم رتبه اول را داراست؛ از جمله در ثبت بناهای جهانی و شهرهای صنایع‌ دستی ملی و جهانی در حوزه های مختلف استان کرمان حوزه بسیار برخورداری است.

شاهرخی در ادامه تصریح کرد: در کنار همه آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی نعمت بزرگ مرقد مطهر سردار دل‌ ها شهید حاج قاسم سلیمانی هم به همه دارایی های خوب کرمان اضافه شده است و استان کرمان علاوه بر همه ردیف‌ های گردشگری از ردیف گردشگری مذهبی هم برخوردار است.

وی با اشاره با اینکه استان کرمان امسال شاهد رشد ۴درصدی گردشگر بوده و جزو چهار استان اول پرتردد و پر سفر کشور است، اظهار داشت: در حوزه اقامتی هم رزرو اقامتی بالای ۵۰ درصد را داشتیم و در بسیاری از شاخص ها با همراهی همه نهادها و سازمان ها تدبیر بسیار شایسته‌ ای شد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ حضور کمیته تخصصی امداد و نجات را بسیار جایز و شایسته خواند و خاطرنشان کرد: حضور جوانان داوطلب در این کمیته با نگاه جامع و آموزش محور جای تبریک و تقدیر دارد.

رشد ۴ درصدی گردشگری در استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha