روز جهانی قدس با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: شعار امسال روز جهانی قدس «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین انجم شعاع اظهار کرد: روز قدس باعث شد؛ تا مساله فلسطین به فراموشی سپرده نشود و روز به روز پر رنگ تر شود؛ اگر سال ۵۸ روز قدس در ایران برگزار شد، اکنون در بیش از ۵۰ کشور جهان برگزار می شود و با توجه به اتفاقات غزه مطمئن باشید، در اکثر کشورهای جهان امسال روز قدس و مساله فلسیطن و غزه پررنگ برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی، بزرگترین حامی و مدافع حقوق فلسطین جمهوری اسلامی و ایران بوده است؛ امام راحل از همان اول یکی از آرمان های انقلاب را حمایت از فلسطین قرار دادند و همه جهان اسلام را برای حمایت از فلسطین دعوت کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: از ابتدای انقلاب برای حمایت از فلسطین ایران شهدای زیادی تقدیم کرده است و همین دیروز تعدادی از مستشاران نظامی کشور، توسط رژیم جنایت کار صهیونیستی به شهادت رسیدند.

انجم شعاع با بیان اینکه صهیونیست ها از همه طرف در محاصره هستند و تمام کشورهای جبهه مقاومت هر روز فشار را بر این رژیم افزایش می دهند، گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط است و به همین دلیل دست به هر جنایتی می زند؛ الان این رژیم صهیونیستی برای موجودیت خود می جنگد.

وی با بیان اینکه امروز ایران و جبهه مقاومت در منطقه حرف اول را می زند، تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و گذشت ۶ ماه از این عملیات، رژیم صهیونیستی نتوانسته حماس را نابود کند و مقاومت ادامه دارد که یکی از دلایل آن همین جبهه مقاومت است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: راهپیمایی روز قدس در شهر کرمان از ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج تا مصلای امام علی(ع) با سخنرانی حجت‌ الاسلام والمسلمین شیرازی جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

انجم شعاع بیان داشت: شعار امسال روز جهانی قدس «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» نامگذاری شده است، در کنار راهپیمایی روز قدس، برنامه های تبیینی، فرهنگی و تبلیغی شامل نشست بصیرتی روز جهانی قدس، ویژه برنامه فرهنگی و تبلیغی، پویش نقاشی برای بچه های غزه و غیره نیز برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال به واسطه اتفاقات در منطقه، فلسطین و غزه، روز قدس متفاوتی خواهیم داشت و روز جهانی قدس پررنگ تر، با عظمت تر و باشکوه تر و با حضور گستره تر مردم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha