۷۴ نفر در سوانح نوروزی امسال در استان کرمان جان باختند

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان گفت: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۷۴ نفر در حوادث جاده ای نوروز امسال، جان خود را از دست دادند و ۷۱۴ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ امین غفوری، گفت: تعداد ۷۳۳ تصادف از روز ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جاده ها و شهرهای استان کرمان اتفاق افتاد که ۷۴ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند و ۷۱۴ نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: همچنین از مجموع این حوادث، تعداد ۶۰ تصادف منجر به مرگ، ۵۴۰ مورد جرحی و ۱۳۳ تصادف خسارتی بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تعداد فوتی های حوادث رانندگی ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۲ درصدی دارد، اظهار داشت: به طور کلی حوادث رانندگی استان کرمان در این بازه زمانی ۱۸ درصد، تعداد تصادف جرحی یک درصد و سوانح خسارتی ۵۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ غفوری، عنوان کرد: میزان ۳۷۹ حادثه رانندگی درون شهرها اتفاق افتاد که از این میزان هفت تصادف فوتی، ۲۹۲ جرحی و ۸۰ مورد خسارتی بوده و این حوادث در مجموع منجر به فوت هشت نفر و مصدومیت ۳۴۱ نفر شد.

وی خاطرنشان ساخت: در جاده های استان کرمان نیز ۳۵۴ حادثه رانندگی اتفاق افتاد که از این میزان ۵۳ حادثه رانندگی فوتی، ۲۴۸ جرحی و ۵۳ مورد خسارتی بودند و در این حوادث نیز ۶۷ نفر جان باختند و ۳۷۳ نفر مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha