کد خبر: 215166
۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۱۴
جزییات حمله به دو دستگاه آمبولانس در جنوب کرمان تشریح شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در تشریح جزییات حمله به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت گفت:علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عصر امروز در جریان تیراندازی به یک آمبولانس خصوصی و آمبولانس بیمارستان کهنوج حامل بیمار در حوالی تلشیراز عنبرآباد متاسفانه دو فوتی بر جای گذاشت و تکنیسین بیمارستان کهنوج نیز مجروح شد.

دادگستری استان کرمان پس از چند ساعت از وقوع حادثه جزئیات این حادثه را تشریح کرد:

حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: سال گذشته در اثر اختلافات شخصی و طایفه‌ ای در یک نزاع ۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌ رسند و پس از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌ شود.

وی افزود: بدلیل نبود زندان در شهرستان رودبار فرد متهم به قتل از سال گذشته تاکنون در زندان کهنوج نگهداری می‌ شده است.

این مقام قضایی ادامه داد: امروز یکی بستگان متهم به قتل جهت ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و پس از بازگشت از زندان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌ گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری می‌شوند.

عمرانی اعلام کرد: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس جهت ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است افراد مهاجم که از طایفه مقتول نزاع سال قبل هستند و پس از کسب اطلاع از اینکه فرد مضروب به بیمارستان جیرفت منتقل شده است؛ مجددا در مسیر آمبولانس کمین می‌ کنند و متاسفانه در ابتدا به یک دستگاه آمبولانس که حامل یک مریض قلبی بوده است حمله می‌ کنند که در این حادثه راننده آمبولانس مجروح می‌ شود.

دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد ابراز داشت: افراد ضارب مجددا به آمبولانس دوم که(حامل فرد مجروح روبروی زندان کهنوج بوده است) حمله می‌ کنند و متاسفانه در این حادثه فرد مضروب و برادر وی به قتل می‌ رسند و به کادر درمان در این آمبولانس آسیبی وارد نشده است.

عمرانی بابیان اینکه هویت افراد ضارب شناسایی شده است، خاطرنشان ساخت: در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده شده است و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهمین صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha