بیانیه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ضمن اعلام حضور، اقشار مختلف جامعه را برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ضمن اعلام حضور،اقشار مختلف جامعه را برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌ فهمد. با او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی‌ شود حرف زد " امام خامنه ای (مد ظله العالی)

در روزگاری که تمام ابرقدرت‌ های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌ های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

در شرایطی‌ امسال به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌رویم که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.

جنایت جنگی و نسل‌ کشی این روزهای اسرائیل علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌ های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت های آزاده جهان، علیه جنایت های رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

ما کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌ های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه 17 فروردین ماه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می‌ نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha