کد خبر: 215281
۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۰
مهار حریق دپوی قاچاق سوخت در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مهار حریق قاچاق سوخت در روستای الله آباد کرمان خبر داد و گفت: این حادثه هیچگونه مصدومی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از آتش نشانی کرمان؛ ابراهیم بابایی اظهار داشت: روز گذشته ١٧ فروردین ماه طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، حریق یک منزل مسکونی در روستای الله آباد شهر کرمان گزارش شد و ستاد فرماندهی دو تیم اطفاء حریق به محل حادثه واقع در خیابان «بعثت » در روستای الله آباد اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه یک منزل مسکونی که محل دپوی سوخت غیر مجاز و مقدار زیادی مایعات قابل اشتعال بود و یک دستگاه سمند حامل مشک سوخت قاچاق دچار حریق شده و در حال سرایت به منازل مسکونی اطراف بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: با توجه‌ به حساسیت حادثه که در منطقه مسکونی بوده و اینکه هر لحظه امکان آتش‌ سوزی گسترده وجود داشت، آتش‌ نشانان پس از رسیدن عملیات پیشگیری و ایمن سازی را در پیش گرفتند و حریق را مهار کردند.

بابایی اضافه کرد: در این عملیات ١٠ نفر آتش‌نشان و دو دستگاه خودروی اطفاء حریق شرکت داشتند و خوشبختانه با توجه‌به سرعت العمل همکاران این حادثه هیچگونه مصدومی نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha