طعم شیرین قهرمانی به کام والیبالیست های سیرجانی

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ تیم‌ های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در دیدار برگشت فینال سی‌ و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌ های برتر به مصاف هم رفتند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست شهداب یزد در دومین دیدار فینال لیگ برتر مردان، مقام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید، تا بعد از برگزاری ۲۰۳ دیدار در لیگ برتر مردان، قهرمان این رقابت‌ ها معرفی شود.

شهدابی‌ ها که در ست نخست و چهارم این دیدار ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، در ست‌ های بعدی به ترتیب با امتیازهای ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کردند، تا مدافع عنوان قهرمانی سال ۱۴۰۱ به نایب قهرمانی سال ۱۴۰۲ این رقابت‌ ها اکتفا کند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش حرفه‌ ای و قهرمانی، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس، محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال، مدیران عامل دو باشگاه شهداب و سیرجان از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha