گردهمایی موسسات و فعالان قرآنی مازندران برگزار می‌شود

دبیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران از برگزاری گردهمایی موسسات و فعالان قرآنی استان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران، صفا رنجبر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت قرآن و محصولات فرهنگی به مدت چهار روز پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به همکاری بسیار مناسب گروه قرآن عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در برگزاری نمایشگاه، تصریح کرد: اعضای شورای توسعه فرهنگی قرآن استان مازندران، ادارات و نهادهای متولی فرهنگی و نیز تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در زمینه قرآن و عترت همکاری بسیار مناسبی در راستای برگزاری این نمایشگاه داشتند.

دبیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها یکی از برنامه‌های محوری حوزه قرآن و عترت بوده که هر ساله با استقبال بسیار مناسب هم استانی‌ها همراه بوده و انتظار داریم که امسال هم مورد استقبال عامه مردم قرار گیرد.

رنجبر در ارتباط با کیفت غرفه‌های نمایشگاه گفت: نمایشگاه در دو بخش عرضه محصولات فرهنگی و فروشگاهی دائر شده است.

وی ادامه داد: محصولات ویژه‌ای در بخش کودکان و نوجوانان ارائه شده و با توجه به همکاری مناسبی که ادارات و نهادها در روند برگزاری این نمایشگاه‌ داشتند عملکرد بخش فرهنگی سازمان‌ها نیز طی برگزاری نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی گنجینه نور عرش مازندران درباره دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه گفت: برگزاری مسابقات و محافل قرآنی ویژه دانش آموزان در دو شیفت صبح و عصر پیگیری می‌شود که علاقمندان قرآنی هم می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رنجبر از عموم مردم خواست تا ۲۱ فروردین‌ماه از نمایشگاه قرآن و عترت مازندران بازدید کنند.

گفتنی است: بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران از امروز به مدت چهار روز در سالن مرحوم هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ۲ نوبت صبح و عصر برپا است.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha