تدوین تقویم فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل ارشاد مازندران

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تدوین تقویم فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل ارشاد استان خبر داد و گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده، در طول سالجاری پیگیری می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران، محمدباقر علی‌نژاد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: با همکاری واحدهای فرهنگی برخی ادارات، نمایشگاه امسال فعالیت خویش را به مدت چهار روز آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه در دو شیفت صبح و عصر پیگیری می‌شود و برنامه‌های متعدد فرهنگی در حاشیه برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی شهرداری ساری، اداره‌کل کتابخانه عمومی، حوزه هنری و آموزش و پرورش مازندران، افزود: برنامه‌های متعددی هم در طول این مدت در دستور کار دادیم.

علی‌نژاد با اعلام اینکه برگزاری محفل‌های قرآنی ویژه دانش آموزان در برنامه کاری مجموعه ما قرار دارد، ادامه داد: محفل قرآنی ویژه دانش آموزان، نونهالان و نوآموزان قرآنی با همکاری موسسات قرآنی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: محفل قرآنی دانش آموزی به صورت دائم هر روز پیگیری می‌شود. همچنین رونمایی از آثار هنری تولید شده انجام می‌شود.

علی‌نژاد اضافه کرد: در بخش محتوایی بنا داریم عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان مازندران که در زمینه قرآن فعالیت دارند را تشریح کنیم و همچنین تجلیل از فعالان قرآنی استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده نمایشگاه است.

مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه‌ریزی برای گردهمایی موسسات قرآنی خبر داد و گفت: در این گردهمایی آسیب‌شناسیی از وضعیت خدمات ارائه شده در این موسسات انجام می‌شود و بنا داریم دغدغه فعالان این حوزه را هم دریافت کنیم.

گفتنی است: بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران ۱۸ لغایت ۲۱ فروردین‌ماه به مدت چهار روز در سالن مرحوم هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ۲ نوبت صبح و عصر برپا است.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha