کد خبر: 215369
۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸

وداعی از جنس لاله های خونین شهادت

پیکر شهید مدافع امنیت در جیرفت تشییع شد
وداعی از جنس لاله های خونین شهادت

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک سرباز عملیات تروریستی هجدهم فروردین ماه " کورین " زاهدان روز دوشنبه در جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ظهر ۱۸ فروردین ماه بود که استان کرمان باز هم در دفاع از امنیت میهن یکی دیگر از سربازان و شتید بهتر بگویم مدافعان امنیت و فرزندان اش را از دست داد.

کارکنان انتظامی بخش کورین زاهدان در حین گشت زنی و تامین امنیت منطقه به دو نفر مظنون که افراد مذکور با مشاهده مامورین اقدام به فرار و در خیابان به سمت مامورین تیراندازی می نمایند.

در این درگیری مسلحانه مامورین پلیس موفق به دستگیری یکی از تروریست های مسلح و کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات همراه آن شدند.

وداعی از جنس لاله های خونین شهادت


متاسفانه بر اثر تیراندازی تروریست های کوردل دو نفر از سربازان به نام های محمد رودابی فرزند رحمدل متولد بیست و یکم آذرماه ۱۳۸۳ اهل کرمان شهرستان عنبرآباد و سرباز علی قاسمی فرزند غلامرضا متولد دهم بهمن ماه ۱۳۸۳ اهل زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امروز ۲۰ فروردین ماه، مراسم تشیع پیکر شهید "محمد رودابی" با حضور توده های مردمی از چهار راه اول بهشت زهرای (س) جیرفت تا گلزار شهدای این شهرستان صورت پذیرفت.

همه همشهریان، همکاران و همرزمانش آمده بودند، تا تسلی دل خانواده اش باشند.

وداعی از جنس لاله های خونین شهادت

معاون هاهنگ کننده فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر شهید والا مقام "محمد رودابی"گفت: سربازان چه در ارتش قهرمان، چه در سپاه و چه در نیروی انتظامی، عاشقانه، آگاهانه و با بصیرت تمام در اجرای ماموریت خود نقش ایفا می کنند.

سرهنگ" حسینی "در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "رودابی" گفت: تمام نقشه های دشمنان با یک سخنرانی فرمانده معظم کل قوا و رهبر عزیزمان خنثی می شود و سیلی محکمی به آنها زده خواهد شد.

وداعی از جنس لاله های خونین شهادت

وی افزود: ما امروز گوش به فرمان رهبر ولی امر مسلمین هستیم ، چرا که می داند چه زمانی و چه مکانی و چگونه پاسخ این یاوه گویان را بدهد.

این مقام انتظامی بیان داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی اتاق فکر تشکیل می دهند و نقشه می کشند و شیطنت می کنند و قصد ضربه زدن به کشور را دارند، ولی آنان بدانند ما آماده ایم و پاسخ این جنایات را خواهیم داد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان ساخت: پرپر شدن دست گلهای ما چه در درون سرزمین مان و چه در بیرون سرزمین مان نتیجه ای جزء پیروزی برای ما نخواهد داشت و این راه پایان نکویی دارد.

وداعی از جنس لاله های خونین شهادت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha