آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال‌های ارتباطی میان واشنگتن-تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره برخی گزارش‌ها درباره احیای مذاکرات رفع تحریم‌ها و مذاکرات مستقیم میان تهران-واشنگتن اظهار کرد: «من در مورد راه‌های ارتباط خود با ایران اظهار نظر نمی‌کنم، اما باید بگویم ما در حال مذاکره مستقیم با ایران در نیویورک یا هر جای دیگری در مورد برجام نیستیم.»

پاتل در پاسخ به سوال دیگری درباره گزارش حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا و وضعیت خبرنگاران و شبکه اینترنشنال گفت: نمی‌خواهم به هیچ بخش خاصی در گزارش حقوق بشر اشاره کنم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال با تکرار اتهامات ضد ایرانی واشنگتن مدعی شد: «همه می‌دانند که حکومت ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان تروریسم در جهان است. هم‌زمان با این امر، حکومت ایران کاملاً یک محیط آزاد و باز رسانه‌ای را نادیده می‌گیرد. شما در سه سال گذشته شاهد سرکوب شدید نهادهای رسانه، خبرنگاران و اهالی رسانه در ایران بوده‌اید. ما به انجام اقدامات برای مسئول ساختن حکومت ایران به دلیل نقض حقوق بشر و خرابکارانه ادامه خواهیم داد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha