بررسی مبادلات تجاری و معرفی فرصت های  سرمایه گذاری استان فارس

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت فارس توسعه تجارت خارجی و جذب سرمایه گذاران خارج از کشور را از اولویت های امسال در استان اعلام کرد وگفت:در این زمینه تمام ظرفیت ها و حمایت های قانونی برای تحقق این راهبرد مهم را بکار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حمیدرضا ایزدی در دیدار و گفتگو با هیات های تجاری خارجی که در غرفه استان فارس و همزمان با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴برگزارشد افزود:استان فارس در بخش های صنعت،معدن ،تجارت و کشاورزی دارای ظرفیت ها وفرصت های بی‌نظیر است و بهشت سرمایه گذاری در ایران محسوب می شود.

وی با اشاره به برخی توانمندی های صادراتی در استان گفت:فارس می تواند مقصد بسیاری از تجار و بازرگانان خارجی و نیز محل امن و مطمئنی برای سرمایه گذاری باشد و در این زمینه حمایت های کامل انجام می شود .

مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت طی یک روز پرکار با هیاتهای تجاری دهها کشور از جمله روسیه،پاکستان،عراق،چین،مالزی،اندونزی،الجرایز،عمان ،ترکیه، ارمنستان و.. در خصوص توسعه مبادلات تجاری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان فارس در غرفه استانداری بحث و بررسی کردند ودرادامه همچنین از واحدهای مشارکت کننده استان در اکسپو ۲۰۲۴ بازدید نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha