پرواز نخستین گروه زائران عمره سرزمین وحی از کرمان به مدینه

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان از آئین بدرقه نخستین پرواز زائران عمره از کرمان به مقصد فرودگاه مدینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی ایرانمنش گفت: آئین بدرقه نخستین پرواز زائران عمره از کرمان به مقصد فرودگاه مدینه با حضور مدیر حج و زیارت، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و مسئولین استانی برگزار شد.

وی افزود: اعزام زائرین عمره مفرده پس از ۹ سال توقف از مورخ ۳ اردیبهشت آغاز گردید، که ۳ کاروان ۸۵ نفره از شهرستان های کرمان، رفسنجان و زرند از طریق فرودگاه بین المللی کرمان در ساعت ۱۷:۰۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ به مقصد مدینه منوره انجام پذیرفت.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان، با اشاره به از سرگیری پروازهای حج عمره پس از ۹ سال توقف تصریح کرد: سه کاروان ۸۵ نفره در مجموع ۲۵۵ نفر به همراه ۶ نفر عوامل از شهرستان های کرمان، رفسنجان و زرند از طریق فرودگاه بین المللی کرمان در هشتم اردیبهشت به سرزمین وحی اعزام شدند.

ایرانمنش خاطرنشان ساخت: پروازهای عمره به دلیل رسیدن ایام حج واجت فعلا تعطیل شده و ادامه اعزام به عمره پس از مراسم حج تمتع انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های هفته حج از ابتدای ماه ذی القعده آغاز می شود، که در استان برنامه های مختلفی در این راستا تدارک دیده شده است.

پرواز نخستین گروه زائران عمره سرزمین وحی از کرمان به مدینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha