بازگشت مهاجم تیم ملی ایران به دوران طلایی در استقلال

مهاجم ملی پوش ایرانی در میان «۵ بازیکن برتر فصل لیگ امارات» ایستاد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)مهدی قائدی، مهاجم ملی پوش ایرانی در لیگ امارات به عنوان «بهترین بازیکن فصل اتحاد کلباء» انتخاب شد.ستاره سابق استقلال در این فصل با ثبت ۹ گل و ۵ پاس گل از سوی سوفا اسکور به عنوان تاثیرگذارین بازیکن فصل اتحاد کلباء شناخته شد.قائدی با ارزش ۲.۵ میلیون یورو جزو ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به شمار می آید و در تیم اماراتی هم دومین بازیکن باارزش است.
قائدی بعد از درخشش به همراه استقلال در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ و آمار طلایی ۱۲گل و ۸ پاس گل با پایان قرارداد قرضی اش دوباره به شباب الاهلی برگشت.باشگاه شهر دبی بلافاصله این بازیکن ایرانی را بار دیگر به صورت قرضی راهی اتحاد کلباء زیرنظر مجیدی انتقال داد.مجیدی در این فصل نتوانست نتایج مطلوب را کسب کند و از سمتش برکنار شد اما مهاجم ملی پوش ایرانی همچنان به درخشش خود در اتحاد کلباء ادامه می دهد. در زیر می‌توانید گل زیبای قائدی در بازی شب گذشته اتحاد کلباء مقابل الوصل را تماشا کنید.

شبکه شارجه امارات گزارش می‌دهد که «مهدی قائدی را می توان جزو ۵ بازیکن تاثیرگذار لیگ برتر امارات» به شمار آورد چون در هر زمان داخل زمین بوده یا گل زده یا پاس گل داده است.براساس گزارش سایت ترانفسر مارکت، مهاجم ملی پوش ایرانی از زمان انتقالش به شباب الاهلی با قراردادی ۵ ساله در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲ «بهترین فصل» خود را در لیگ این کشور سپری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha