دیار کریمان؛ میزبان دو لاله گمنام دفاع مقدس

بمناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، دیار کریمان میزبان دو لاله گمنام دفاع مقدس بود؛ که امروز در رفسنجان و کوهپایه با حضور پرشور مردم تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در آستانه شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان برگزار و پیکر مطهر یکی از این شهدا در کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین شد.

مردم روستای سیمک منطقه کوهپایه شهرستان کرمان میزبان شهیدی ١٩ ساله و از شهدای عملیات خیبر و مردم رفسنجان میزبان شهیدی ٢٤ ساله هستند، که از شهدای عملیات بدر می‌ باشد.

آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر ۱۳ اردیبهشت در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد.

دیار کریمان؛ میزبان دو لاله گمنام دفاع مقدس

قرائت دعای کمیل در مسجد موسی بن جعفر کیلومتر ۱۵ جاده کوهپایه، مناجات نیمه شب در جوار شهید گمنام در منطقه کوهپایه و تشییع خودرویی پیکر شهید از مسجد جامع روستای پشته شیران به سمت مساجد منطقه و روستای سیمک از جمله برنامه های این مراسم بود.
این مراسم امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم رفسنجان و از روستای عبدل‌ آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار شد.
مردم شهر رفسنجان پیکر مطهر شهید گمنام را از ساعت ١٥ امروز از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم این شهر تشییع و سرانجام پیکر مطهر شهید در حسینیه نخل شهر رفسنجان خاکسپاری خواهد نمود.

مردم منطقه کوهپایه نیز پیش از ظهر امروز پیکر مطهر شهید گمنام را از روستای درب انارستان به سمت روستای سیمک تشییع و مراسم تدفین پیکر مطهر شهید در روستای سیمک منطقه کوهپایه واقع در شهرستان کرمان انجام شد.

دیار کریمان؛ میزبان دو لاله گمنام دفاع مقدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha