شهید جمهور ما مرد میدان بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان داشت: شهید جمهور ما مرد میدان بود و در اوج کارهای سخت متعهد به اخلاق بود.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» صبح امروز سوم خرداد ماه در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان در حسینیه ثارالله شهر کرمان بیان کرد: آیت‌ الله رئیسی؛ رئیس جمهور محبوب، مردمی، خدوم، مخلص و انقلابی بود، که کار را فقط برای خدا انجام می‌ داد.

وی با بیان اینکه در برابر جریان باطل و رهبران فاسد و ظالم در طول تاریخ همواره مردانی مجاهد و فداکار و با انگیزه‌های بالای الهی پا به میدان گذاشتند؛ اظهار کرد:، امروز در سوگ کسی نشستیم، که در گفتمان امام شخصیتی موفق و مکتبی و مخلص و یکی از عهدهای او کار برای خدا و لاغیر بود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان با بیان اینکه تشییع باشکوه رئیس جمهوری شهید از نمودهای کار فقط برای خدا است؛ افزود: کار در میدان همراه با اخلاق حسنه از صفات آیت الله رئیسی بود و با اینکه فشارهای کاری و روحی به شدت او را آزار می‌داد اما هرگز بداخلاقی و خارج شدن از حدود نکرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار مطیع محض ولایت‌ فقیه بود و گفتمان رهبری و نظام را تقویت کرد و این را در تمامی رده‌ های نظام شاهد هستیم، شهید جمهور ما مرد میدان بود و در اوج کارهای سخت متعهد به اخلاق بود.

وی با اشاره به اینکه در مدت سه سال ریاست جمهوری آیت‌ الله رئیسی تلاش زیادی برای توسعه و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف انجام شد، ادامه داد: جوان‌ گرایی از ویژگی‌ های بارز دولت آیت‌ الله رئیسی بود.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه ایشان به ریسک پذیری و توجه به جوانان به شدت علاقه‌ مند و معتقد بود میدان را باید برای جوانان باز کرد؛ گفت: جوانگرایی در بدنه دولت آیت الله رئیسی کاملاً مشهود است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه توجه به محرومان و اقشار آسیب‌ پذیر جامعه دغدغه آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی بود، تصریح کرد: شهید جمهور در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و در هر شرایطی به فکر رفع مشکلات مردم بود.

وی بیان داشت: آیت‌ الله رئیسی در خدمت به مردم سر از پا نمی‌ شناخت و روح ایشان فراتر از جسم او بود و هیچ وقت کوچکترین ضعف جسمی در او ندیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان؛ اذعان داشت: اگر چه امروز در سوگ آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی به عزا نشسته‌ ایم، اما حرکت انقلاب و نظام اسلامی متوقف نخواهد شد و در آینده‌ ای نزدیک باید با رای مردم رئیس جمهوری مردمی و خستگی ناپذیر برگزینیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با افزودن این مطلب که آیت الله رئیسی گفتمان انقلاب را عوض کرد، تاکید کرد: همه باید دست به دست و همدل و هم صدا، پای صندوق های رأی حاضر شویم؛ بر انتخاب فرد اصلحی که نهضت خدمت به مردم را ادامه دهد و با قاطعیت در مقابل دنیای کفر بایستد و در مقابل مردم متواضع باشد؛ آن شخص باید بتواند کشور و خون عزیز شهدا را در گفتمان نظام و انقلاب و رهبری پیش ببرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha