همدلی و هم افزایی در مسیر خدمت ادامه یابد

امام جمعه شیراز گفت: همه خدمتگزاران نظام در میدان خدمت به مردم حاضر باشند و مسیر رئیس جمهور شهید را ادمه دهند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز گفت: رهبر معظم انقلاب در آغاز اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه به مردم آرامش خاطر دادند که در مسیر حرکت امت اسلامی و کشور هیچ وقفه‌ای رخ نخواهد داد.

آیت الله دژکام تاکید کرد: همه خدمتگزاران درون دولت، مدیران و مسئولان در کنار سایر مجموعه‌های نظام شامل قوه قضاییه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محکم و استوار در میدان خدمت به مردم حاضر باشند و مسیر رئیس جمهور شهید را ادمه دهند.

وی ادامه با تاکید بر اینکه این موضوع، مطالبه و خواسته مردم از مجموعه مدیران و مسئولان است، خطاب به آنان گفت: در این مسیر، یک لحظه درنگ هم خطا و گناه است و سبب خوشحالی دشمن می‌شود و ضروری است تا انتخاب گزینه‌ای توانمند برای ریاست جمهوری دست در دست هم مسیر خدمت را با تلاش شبانه روزی ادامه دهید.

امام جمعه شیراز در بخشی دیگر ازخطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای سانحه هوایی گفت: پیام این تشییع مصداقی از همراهی، وظیفه شناسی و پای کار بودن مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و رئیس جمهور فقید و چند نفر از مسوولان، همزمان با شب ولادت امام رئوف ، علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

پیکر سید محرومان ، شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر دیروز ، سوم خرداد در رواق «دارالسلام» حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند./ صدا وسیمای فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha