آماده سازی ۱۰ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن در استان کرمان

استاندار کرمان گفت: حدود ۱۰ هزار قطعه زمین جهت نهضت ملی مسکن در سطح استان آماده شده و به زودی واگذاری قطعات زمین در کرمان و شهرهای دیگر انجام می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح شنبه ۵ خرداد ماه در هفدهمین نشست شورای عالی مسکن که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و طی ارتباط تصویری با استانداری‌ های سراسر کشور برگزار شد، گفت: کارها را به جد پیگیر هستیم و وظیفه داریم خللی در کار خدمت به مردم ایجاد نشود.

وی در نشست شورای مسکن استان کرمان به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیشبرد کار مردم و خدمت‌ رسانی دولت بدون هیچگونه اختلال و با جدیت تمام اشاره و عنوان داشت: در حوزه مسکن، زمین‌ هایی که باید واگذار شوند تعیین و تکلیف شده‌ اند.

استاندار کرمان افزود: برای شهر کرمان قرار بود، واگذاری قطعات زمین به صورت آپارتمانی باشد؛ که با توجه به تامین زمین صورت گرفته در نقطه‌ای از شهر این مسئله لغو و هر قطعه زمین به دو نفر واگذار می‌ شود.

فداکار تصریح کرد: به زودی واگذاری قطعات زمین در کرمان و شهرهای دیگر انجام می‌ شود و حدود ۱۰ هزار قطعه زمین در سطح استان آماده شده است.

وی خاطرنشان ساخت: آماده‌ سازی سایت‌ ها پیش رفته است و در مجموعه ۱۰۸ هکتاری مصوب شده شهر کرمان به حدود ۴ هزار نفر زمین واگذر می‌ شود.

گفتنی است؛ استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران دستگاه‌ های خدمات‌رسان در این نشست حضور داشتند./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha