وجود بیش از ۱۴ هزار پرونده مسن در دادگستری استان کرمان

معاون قضایی دادگستری استان کرمان با اشاره به وجود قریب به ۱۴ هزار پرونده مسن با عمر بیش از یکسال در دادگستری استان کرمان، از تعیین تکلیف این پرونده ها در عدلیه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی نخعی در سفر یکروزه به شهرستان جیرفت در جمع قضات این حوزه قضایی اظهار داشت: در حال حاضر قریب به ۱۴ هزار پرونده مسن با عمر بیش از یکسال در دادگستری استان کرمان وجود دارد، که تصمیات لازم جهت تعیین و تکلیف این پرونده‌ ها گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: یک هزار و ۹۸۰ فقره پرونده مسن در محاکم و دادسرای این شهرستان وجود دارد؛ که امیدواریم با همت جهادی قضات و کارکنان ساعی تا پایان سال پرونده‌ های با طول عمر بالای یکسال تعیین و تکلیف شوند.

این مقام قضایی خاطرنشان ساخت: در این سفر یکروزه از شعب محاکم دادگستری جیرفت بازدیدی داشتیم؛ که الحمدالله وضعیت عملکردی شعب خوب ارزیابی شد.

حجت الاسلام نخعی از تلاش‌ های شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دادگستری و دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت قدردانی و بیان کرد: در راستای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و همچنین اجرای برنامه‌ های عملیاتی دادگستری در سال ۱۴۰۳ به صورت مستمر از حوزه‌ های قضایی سراسر استان کرمان بازدید بعمل خواهیم آورد./ دادگستری استان کرمان


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha