گلایه امام جمعه سیرجان از جایگاه های عرضه سوخت

امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: برخی از جایگاه‌ های سوخت سالیان سال است، که آماده شده ولی هنوز به بهره‌ برداری نرسیده است. همچنین بعضی از جایگاه‌ های عرضه گاز نیز در شهرستان سیرجان فعال نیستند. جایگاه‌ های عرضه بنزین نیز بعضاً با خرابی نازل‌ ها مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ حجت الاسلام عباس مسلمی زاده در خطبه اول نماز جمعه، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه و بیان کرد: از حضرت رضا (علیه‌السلام) نقل شده که فرمودند: «لَا وَرَعَ أَنْفَعُ مِنْ تَجَنُّبِ مَحَارِمِ اللَّهِ وَ الْکَفِّ عَنْ أَذَی الْمُؤْمِنِینَ وَ اغْتِیَابِهِمْ» هیچ خداترسی و پرهیزگاری‌ و ورعی در پیشگاه خدا مفیدتر از اجتناب حرام الهی نیست.

وی افزود: عالی‌ترین ورع آن است؛ که انسان مؤمنان را به وسیله غیبت کردن و ذکر بدی‌هایشان آزار ندهد. گاهی محرمات الهی آنقدر کم‌ اهمیت جلوه داده می‌شود که به راحتی در زندگی ما وارد می‌ شود و متأسفانه غیبت کردن یکی از گناهان رایج در جامعه ماست.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: بنا به فرموده امام رضا (علیه‌السلام) اگر می‌ خواهیم اهل تقوا و پرهیزگاری باشیم، لازم است محرمات الهی و گناهان کبیره و صغیره را بشناسیم و سعی کنیم که این گناهان در زندگی ما وارد نشوند.

حجت‌ الاسلام مسلمی‌ زاده در خطبه دوم، شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، حضرت آیت‌ الله رئیسی و سایر همراهان او را به ساحت مقدس حضرت بقیة‌ الله‌ الاعظم (ارواحنافداه) و رهبر فرزانه انقلاب و مردم ایران اسلامی تسلیت گفت.

وی اذعان داشت: قرآن کریم می‌فرماید: «إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنا وَ الَّذینَ آمَنُوا فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ یَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهادُ» ما پیامبران و مؤمنان را در دنیا و آخرت یاری می‌کنیم.

امام جمعه سیرجان؛ یکی از مظاهر یاری کردن خدای متعال آن است که با شهادت امثال شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت‌ الله رئیسی در جامعه ایجاد موج می‌ کند. شهادت این عزیزان، یقیناً نقش‌ آفرینی انقلاب و نظام اسلامی و ملت قهرمان ما را در عرصه‌ های بین‌ المللی مؤثرتر قرار خواهد داد.

حجت الاسلام مسلمی زاده از جایگاه های عرضه سوخت سیرجان نیز انتقاد و بیان کرد: طبق آمار بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهرستان سیرجان زندگی می‌کنند و به موازات افزایش جمعیت، زیرساخت‌ها و امکانات نیز باید افزایش یابد.

وی اظهار داشت: برخی از جایگاه‌ های سوخت سالیان سال است، که آماده شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده است. همچنین بعضی از جایگاه‌ های عرضه گاز نیز در شهرستان سیرجان فعال نیستند. جایگاه‌ های عرضه بنزین نیز بعضاً با خرابی نازل‌ ها مواجه هستند.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان ساخت: اجرای طرح کدینگ هم باعث بروز برخی مشکلات برای همشهریان شده است و از مسئولین محترم شرکت نفت و فرماندار محترم تقاضا دارم این مسأله را مدیریت کنند؛ تا مشکلات مربوط به آن برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha