پنج عضو یک خانواده در سیرجان به قتل رسیدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، جزییات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان را تشریح کرد و گفت: انگیزه ضارب سرقت و مسائل مالی بوده است.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ مجتبی قدیمی از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و گفت : در این حادثه اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و سه فرزند خانواده به قتل رسیده اند.

وی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

دادستان سیرجان اعلام کرد: ماموران پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر می شوند و متوجه می شوند، درب منزل قفل و مشکوک می باشد و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل می کنند و وارد منزل می شوند و متاسفانه با اجساد اعضای این خانواده مواجه می شوند، که با سلاح سرد به قتل رسیده اند.

قدیمی عنوان کرد: بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر می شود و تحقیقات تکیملی در این رابطه ادامه دارد.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیری زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است بنظر می آید، انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است .

این مقام قضایی یادآور شد: این خانواده اصالتا غیر بومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است .

دادستان سیرجان اعلام کرد: رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان دستور ویژه صادر کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به قتل شبانه ۵ عضو یک خانواده در یکی از محله های شهرستان سیرجان بیان کرد: تیم ویژه ای به منظور شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس شهرستان سیرجان قرار گرفت.

سردار « ناصر فرشید» افزود: در این خصوص پرونده در مراجع قضایی تشکیل و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد و نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha