رئیس مرکز مدیریت حوادث و پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی تهران، از آغاز مراحل آمادهسازی بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مصلای امام خمینی(ره) برای خدمترسانی به شرکتکنندگان در مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید خبر داد.
به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر محبوبه سادات شیروانی، با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری این مراسم باشکوه گفت:در محل مصلای تهران حضور پیدا کردیم تا با همراهی تیم پشتیبانی EOC دانشگاه، همکاران حراست، روابط عمومی و سایر بخشهای اجرایی، مراحل آمادهسازی بیمارستان صحرایی را آغاز کنیم.
وی اظهار داشت: انشاءالله بتوانیم خدمات درمانی شایستهای به زائران و عزاداران این مراسم ارائه دهیم.
نظر شما