کد خبر: اجرای-طرح-مدیریت-هوشمند-نظام-توزیع-تا-م
۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
اجرای طرح مدیریت هوشمند نظام توزیع تا مصرف در استان هرمزگان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، خلیل در اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جدید با برگرفته از منویات مقام معظم رهبری از ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود به نفع مردم تصمیم گیری کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به نظام تولید تا مصرف، قطع واسطه ها در نظام توزیع، کمک به تولید و قدرت خرید مردم، رشد و ارتقاء ظرفیت بازار داخل را از مهم‌ترین اهداف این سازمان و کمیسیون در سال جاری عنوان کرد.

قاسمی در ادامه از عملکرد کسبه، اصناف و بازاریان در مدیریت بازار میوه و توزیع مرغ تشکر ویژه نمود و گفت: بازاریان و اصناف استان در طرح تنظیم بازار و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار عالی عمل کردند و این اقدام قابل تحسین و ستودنی است. که امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در جهان و بازگشت شرایط عادی شهروندان به زندگی باشیم.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان از اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع در استان خبر داد و گفت: این طرح به زودی در استان اجرائی می شود و تمامی کالاها از زمان تولید تا مصرف قابل رصد و کنترل می باشد.

وی مهمترین اهداف این طرح را رسیدن کالا با قیمت ، نوع و کیفیت مشخص از واحد تولیدی به مصرف کننده نهایی، تعیین قیمت نهایی محصول در زمان عرضه به مصرف کننده نهایی، ایجاد شفافیت در نظام توزیع عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مزایای طرح مدیریت هوشمند توزیع را، ساماندهی و ایجاد یکپارچگی در شبکه توزیع، فراهم شدن امکان نظارت بر رعایت قیمت به صورت الکترونیکی، حذف واسطه ها از نظام توزیع، رصد ، تجزیه وتحلیل قیمت کالا در تمامی مراحل زنجیره تامین، جلوگیری از چند نرخی شدن کالا و ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب نام برد.

قاسمی در پایان از وضعیت دستفروشان در مبادی شهر بندرعباس و همچنین در بلوارهای اصلی گلایه کرد و اظهارداشت: دستگاه های متولی باید برای ساماندهی دستفروشان چاره ای بیاندیشند و شهر را از بی نظمی نجات دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha