کد خبر: از-غذاهاي-دريايي-تا-انسجام-اجتماعی
۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۸:۴۲

شبكه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 16 آذرماه در برنامه های خود به موضوعات مختلفی از قبیل افزايش اميد، ، آشنایی با یکی از موانع ارتباط موثر و ... خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه های شانزدهم آذر ماه این شبكه رادیویی در پنج گروه برنامه ساز خانواده، بهداشت و تندرستی، اجتماعی، تغذیه و بهداشت روان به شرح زیر است:

برنامه «پشت پلک صبح» كاری از گروه بهداشت روان با حضور دكتر داريني، روانشناس؛ دكتر حسين ابراهيمي مقدم، روانشناس؛ دكتر موسي كاظمي، روانشناس؛ و دكتر فرضي، روانشناس موضوع «آشنایی با یکی از موانع ارتباط موثر» را از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ بررسی می كند.

«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستي است كه از ساعت ۷ و ۵ دقیقه با حضور دكتر رضايي، متخصص تغذيه و رژيم درماني به موضوع «در فصل سرما ميزان مصرف غذاهاي دريايي تان چقدر است؟» می پردازد.

برنامه «غذا سلامت زندگی» كاری از گروه تغذیه با حضور یوسف رمضان، دکترای صنایع غذایی موضوع «پرسش و پاسخ در حوزه صنایع غذایی از تولید و بسته بندی تا عرضه» را از ساعت 13 و 30 دقیقه بررسی می كند.

«یادداشت های روزانه من» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان است كه از ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع «مهارت آموزی: هر فن و هنری، مهارتی است که یادگرفتنش (به شرط استعداد) خالی از فایده نیست» می پردازد.

برنامه «سایبان آرامش» كاری از گروه بهداشت روان با حضور دکتر مينا پورفرخ، روان شناس موضوع «فرزندان طلاق و مشاوره به والدین» را از ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه بررسی می كند.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه تغذيه و سلامت است كه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با حضور دکتر احمد ساعدی، دکترای تغذیه به موضوع «پرسش و پاسخ درباره نقش تغذیه در کنترل و پیشگیری از پرفشاری خون» می پردازد.

برنامه «سپهر دانش» كاری از گروه بهداشت و تندرستی با حضور دكتر مهدي وحيد دستجردي، متخص مغز و اعصاب موضوع «بررسي موردي بيماري هاي نورولوژي» را از ساعت ۲۲ بررسی می كند.

«به رنگ زندگی» عنوان برنامه ای از گروه روان است كه از ساعت ۱۷ با حضور دکتر نسرین جعفری کادیجانی، روانشناس به موضوع «افزايش اميد: تاثیر انسجام اجتماعی (پی‌آمدهای روانی-اجتماعی) » می پردازد.

گفتنی است، برنامه های شبكه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha