کد خبر: اشتغال-به-کار-جوانان-تحصیلکرده-شهر-از-د
۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
اشتغال به کار جوانان تحصیلکرده شهر از دغدغه های مسئولین باشد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: درب شورای اسلامی شهر به روی همه شهروندان باز است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کاشان،علی هاشمی طاهری در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان اظهار داشت: خبرنگاران بایستی خبر را کامل و جامع بنویسند، مشکلات جامعه را شناسایی کنند و به مسئولین زیربط هر اداره آن را انتقال داده تا به حل مشکلات آن بپردازند.

وی، ضمن تاکید بر هدف اصلی خبرنگاران که اطلاع رسانی است گفت: خبرنگاران بایستی برای جامعه امید بخش باشند نه اینکه به تشویش اذهان عمومی بپردازند و در ادامه یک تحلیل حرفه ای به دنبال داشته باشد نه با تحلیل فردی پیش بروند.

رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: با توجه به اینکه اعضای شورا منتخب مردم هستند، توقع ما نیز از اهل رسانه مطالبه به حق مردم است تا مشکلات آنها حل شود.

هاشمی طاهری، اشتغال به کار جوانان تحصیلکرده شهر را به عنوان یکی از دغدغه‌های مهمی که مسئولین شهر بایستی بدانند عنوان کرد و افزود: مسئولین شهر بایستی به فکر جوانان شهر باشند تا گره ای از کار آنها باز کنند تا به مشکلاتشان رسیدگی شود.

وی، به مراجعه روزانه جوانان تحصیلکرده برای اشتغال و دیگر شهروندان به شورای اسلامی شهر اشاره کرد و اذعان داشت: ما متولی یا متصدی کارآفرینی شهر نیستیم و مسئولین شهر برای رفع مشکلات جوانان بایستی به دنبال برنامه‌ای مدون و جامع باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: مشکل کار، ازدواج و مسکن را بایستی حل کنیم تا جامعه به نشاط و شادابی بیشتری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha