کد خبر: اعزام-کاروان-نیکوکاری-هلال-احمر-اصفها
۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام کاروان نیکوکاری جوانان اصفهانی به مناطق محروم و کم برخوردار این استان  با شعار "عطر نوع‌دوستی در شوق رویش" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری سلامت، حیدرعلی خانبازی گفت: امسال ۳۱ پایگاه در ۲۵ شعبه میزبان کودکان و نوجوانان و جوانان علاقه‌مند خواهند بود تا با بیش از ۳۱۰ مربی، ۳۰ کارشناس اجرایی و ۸ کارشناس ستادی برنامه‌ها را اجرایی کنند.
وی افزود: فعالیت‌های اوقات فراغت با شعار «شوق رویش» در محورهای مختلف ازجمله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، مذهبی و مناسبتی، آموزشی و بشردوستانه است که از آن جمله می‌توان به کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، برنامه‌های هنری، قرآنی، ورزشی و... اشاره کرد.
 معاون امور جوانان استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر این کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های سلامت با محوریت مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و... برپا می‌شود. سلسله نشست‌های زیست‌محیطی با رویکرد حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی جهت اعضا و نیز عموم مردم در جمعیت‌های سراسر استان برگزار می‌شود.
خانبازی تصریح کرد: همچنین با هدف تبادل تجربیات، تنوع در برنامه‌ها و تشویق اعضای فعال، سلسله اردوهای رویش به صورت درون استانی به مقصد دهکده تفریحی فرهنگی زاینده‌رود چادگان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.
وی گفت: در دهه کرامت نیز، کاروان‌های نیکوکاری استانی با شعار «عطر نوع‌دوستی در شوق رویش» با حضور فعال جوانان در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق محروم دورافتاده حضور خواهند یافت.
 معاون امور جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: «سال گذشته بیش از ۶۵‌هزار نفر از جوانان و نوجوانان از کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی بهره‌مند شدند که انتظار می‌رود با تمهیدات درنظر گرفته شده این تعداد در ‌سال‌جاری افزایش داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha