کد خبر: امضای-تفاهم-نامه-ساخت-بیمارستان-۳۲-تخت
۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵
امضای تفاهم نامه ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی در مروست

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طالبی در نشست امضای تفاهم نامه بیمارستان ۳۲ تختخوابی مروست که با حضور نماینده مردم شریف ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، خیر محترم و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، گفت: استان یزد به عنوان یکی از استانهای برخوردار در حوزه سرانههای بهداشتی و درمانی کشور شناخته می شود اما عمده این امکانات، در مرکز استان و شهرستان های بزرگ استان مستقر هستند و در بعضی از شهرستان ها و مناطق محروم، با ضعف امکانات مورد نیاز مردم روبرو هستیم.

وی بر ضرورت ساخت بیمارستان و مراکز درمانی در مناطق محروم استان تاکید و خاطرنشان کرد: به همین منظور با هماهنگی انجام شده، مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان ۳۲تختخوابی در بخش مروست شهرستان خاتم، ساخت مرکز جامع سلامت و سه باب خانه پزشک در دهستان سبزدشت شهرستان بافق از دولت و وزارت بهداشت اخذ شد.

طالبی با بیان اینکه این مراکز با مشارکت یکی از خیرین استان احداث می شود، اظهار داشت: امیدواریم این اقدام به عنوان یک الگو، با همراهی و مشارکت خیرین و دیگر اقشار جامعه در حوزه بهداشت و درمان استان، بخشی از مشکلات و کمبودهای این حوزه را مرتفع کند.

استانداریزد در ادامه بر لزوم تسریع در فرایندهاو تحقق این گونه پروژهها تاکید کرد و گفت: از جمله وظایف دستگاههای استان، فراهم کردن بستر لازم برای احداث پروژههای مذکور است.

شایان ذکر است در پایان این نشست، توافقنامه احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی مروست و نیز توافق نامه احداث مرکز جامع سلامت و سه باب منزل پزشک در دهستان سبز دشت بافق به امضاء رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha