کد خبر: ایوبی-امیدوارم-امسال،-جشنواره-فیلم-فج
۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۰۸

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به برپایی همزمان جشنواره فیلم فجر در استان‌های کشور، گفت: امیدوارم که امسال جشنواره فیلم فجر، جشن باشکوه سینمایی مردم ایران باشد.


به گزارش  خبرگزاري سلامت به نقل از ستادخبري جشنواره فيلم فجرحجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی  گفت: از جمله مهمترین مطالبات و خواسته‌های استان‌های کشور این است که در مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور که در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، سهیم باشند.


وی افزود: برایم جای خوشحالی است که در سال اول دولت تدبیر و امید جشنواره فجر را در سی نقطه کشور برگزار کنیم و امسال هم در سال پایانی این دولت افتخار این را داریم که جشنواره فیلم فجر را همزمان در تمام استان‌ها برگزار کنیم.


ایوبی گفت: امیدوارم که امسال جشنواره فیلم فجر، جشن باشکوه سینمایی مردم ایران باشد.
برنامه اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در مراکز استان‌ها به مدت ده روز از تارخ ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه درنظر گرفته شده است. این برنامه قرار است همزمان با برپایی جشنواره فیلم فجر در تهران، در سی استان کشور و بر اساس برنامه‌های جداگانه، به اجرا درآید.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.»
اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس http://telegram.me/fajrfilmfest٣٥ قابل مشاهده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha