کد خبر: بازدید-حجت-الاسلام-والمسلمین-معزی-از-ا
۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در نخستین ساعات آغاز سال نو در جمع امدادگران ونجاتگران پایگاه های امداد ونجات بین شهری بیلقان و کوشک بالا و همچنین جوانان فعال در پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان کرج در استان البرز ، ضمن تبریک سال نو، از تلاش های خالصانه آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، حجت الاسلام والمسلمین معزی با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و آغاز سال نو، فرارسیدن بهار و تقارن آن با میلاد بانوی دوعالم را مبارک خواند و خطاب به نجاتگران گفت: تلاش های خالصانه شما در طول سال علی الخصوص در ایام نوروز در امر خدمت رسانی به هموطنان ستودنی ست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت  هلال احمر در همین زمینه ادامه داد : حضور در پایگاه های امداد و نجات و ارائه خدمات داوطلبانه، نیازمند روحیه بالای ایثار، گذشت و نوعدوستی است و این موهبتی است که خداوند نصیب هرکسی نمی کند..

وی با اشاره به وجود روحیه نشاط در مسافرین سفرهای نوروزی، افزود: "مسافرین سفر خود را با شور و نشاط خاصی آغاز می کنند و اگر در طول مسیر دچار حادثه شوند؛ امدادگران باید با روحیه بالای خود این نشاط را به آنان برگردانند..

حجت الاسلام والمسلمین معزی در جمعیت هلال احمر حضور نجاتگران، امدادگران و جوانان عضو این مجموعه خدمت رسان و مردمی در طرح های امدادونجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را نوعی از خود گذشتگی و ایثار خواند و افزود: رعایت اخلاق امدادگری در برخورد با حادثه دیدگان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران برای رضایت خدا قدم در مسیر خدمت رسانی گذاشته اند، تصریح کرد: زمانی که بر بالین مصدومین حاضر می شوند باید با رفتار و سخنانشان موجب تسکین و آرامش مصدومین باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha