کد خبر: بازی-در-فیلم-خائن‌کشی-برایم-یک-کلاس
۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵
بازی در فیلم «خائن‌کشی» برایم یک کلاس درس بود

بازیگر فیلم «بی‌مادر» و «خائن‌کشی» گفت: «با نقش مهروز در فیلم «بی‌مادر» زندگی کردم؛ با تک‌تک دردهای این شخصیت درد کشیدم و با بندبند وجودم حسش کردم. هرروز که فیلمبرداری کار تمام می‌شد، مهروز از من جدا نمی‌شد و با من باقی می‌ماند تا روز بعد که دوباره فیلمبرداری کار شروع می‌شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از   مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، پردیس پورعابدینی درباره حضورش در این رویداد سینمایی گفت: «افتخارم این است که در فیلم «خائن‌کشی» بازی می‌کنم. کار کردن با «مسعود کیمیایی» برایم پر از درس بود؛ در همان روزهایی که در این اثر مشغول به کار بودم نکات بسیار زیادی را از ایشان یاد گرفتم. ایشان استاد من بودند و آرزویم این بود که در فیلمشان بازی کنم؛ نقشی که در این کار بازی می‌کردم، نقش زنی پر از جسارت بود. این شخصیت دختر جسوری است که برایش کشورش و شرف مردم این مرز و بوم مهم بوده است و همین نکته بسیار جذاب بود. با اینکه حضور کمی در فیلم دارم اما نقش پررنگ و جذابی محسوب می‌شود؛ کلمه به کلمه این شخصیت برایم چالشی جذاب بود. تک تک عوامل این فیلم بسیار زحمت کشیدند تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر خوب ظاهر شود.»

این بازیگر با اشاره به اینکه با نقش مهروز در فیلم «بی‌مادر» زندگی کردم، توضیح داد: «با تک‌تک دردهای این شخصیت درد کشیدم و با بندبند وجودم حسش کردم؛ هرروز که فیلمبرداری کار تمام می‌شد، مهروز از من جدا نمی‌شد و با من باقی می‌ماند تا روز بعد که دوباره فیلمبرداری کار شروع می‌شد. مهروز دختری بسیار درون‌گراست که خودش را مقصر تمام امورات می‌داند و دائم احساس گناه می‌کند. تمام زندگی و جوانی‌اش در یک کودک پنج شش ساله خلاصه شده است. متاسفانه در جامعه کنونی ما از این مهروزها کم نیستند؛ زنانی که سرپرست خانواده هستند و تمام زندگی آنها، فرزندانشان است و با هرسختی که هست، آن‌ها را تحت پوشش خودشان قرار می‌دهند. امیداورم اتفاقات خوبی برای این فیلم بیافتد.»

عابدینی در پایان افزود: «از بعد سریال «آقازاده» پیشنهادهای بسیاری داشتم؛ تمام این پیشنهادات را رد کردم و سعی کردم گزیده‌کاری کنم. با این وجود، کار با آقای کیمیایی از تمام این مسائل بسیار جداست؛ چه جلوی دوربین ایشان باشیم و چه پشت دوربین، از خودشان و عواملش نکته‌ای را یاد می‌گیریم. عمقی که نقش می‌دهد و چالش‌هایی که برایم داشته است، بررسی می‌کنم و برایم مهم است که در جریان کار چه چیزی به من اضافه می‌کند؛ به همین دلیل در این سال ها تلاش نکردم که پرکار باشم. به‌عنوان بازیگری که به تازگی وارد شده است، سعی می‌کنم تا پابه‌پای همکارانم پیش بروم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha