کد خبر: برخورد-قاطع-با-هنجارشکنان-چهارشنبه-س
۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا از برخورد قاطعانه با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت سرهنگ علی هاشمی، معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت در خصوص برخورد پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه سوری گفت: هنجارشکنی و برهم زدن آرامش و امنیت مردم جرم محسوب می شود و افرادی که با رفتار و عملکردشان، باعث تعرض به حقوق شهروندی می شوند، مجرم شناخته می شوند و از نظر قانون به سه ماه تا یکسال حبس محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به برخورد جدی و قاطع پلیس پیشگیری ناجا با هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: افرادی که در روزهای پایانی سال با مواد منفجره باعث اختلال در نظم عمومی و از بین رفتن آرامش شهروندان می شوند پس از دستگیری بر اساس تصمیمات مسئولان قضایی برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا از مردم خواست با پلیس همچون گذشته همکاری و مشارکت کنند و اظهارداشت: اگر شهروندان از مکانهای تولید و فروش مواد محترقه و منفجره مطلع بودند حتما با سامانه 110 تماس بگیرند و پلیس را از این مکان ها مطلع کنند تا با برخورد با افراد خاطی نظم و امنیت برقرار شود.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: البته این همکاری و همدلی مردم همواره بود و هست و این امر به پلیس کمک می کند تا وظیفه اش را به نحو احسن انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha