کد خبر: بیانیه-فیفا-و-تایید-مذاکرات-مثبت-ناظرا
۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، فیفا هم اکنون معتقد است که ورزشگاه آزادی آمادگی پذیرش بانوان را برای حضور به عنوان تماشاگر را در مسابقات،‌از جمله پیکار تیم ملی ایران و کامبورج را دارد.

فیفا به این باور بعد از اعزام هیات اعزامی خود به کشورمان و بازدید از ورزشگاه آزادی رسیده است.

در بیانیه ‌ای که به همین منظور انتشاریافت،‌عنوان شد:در هنگام سفر 19 سپتامبر به ایران، همراه با کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ، با مقام‌های نماینده دولت ایران  و همچنین فدراسیون فوتبال این کشور ، گفت‌وگوهای موثری داشتیم.بر این نکته تاکید داشتیم که خانم‌های ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را داشته باشند و تعداد آنها نیز براساس میزان تقاضای آنها و فروش بلیت باشد.

این بیانیه در حالی انتشار می‌یابد که تیم ملی ایران در تاریخ 10 اکتبر در ورزشگاه آزادی و درمرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به میدان خواهد رفت که فیفا خواهان حضور بانوان در این بازی شده است.

فیفا در بخشی دیگر از بیانیه خود نیز عنوان کرد:ما درمورد حضور بانوان در مسابقات داخلی ایران هم گفت‌وگو کردیم. تصمیم گرفته شد براساس نتایج و ارزیابی‌های بازی ایران و کامبوج، زمینه‌های لازم برای حضور بانوان در مسابقات داخلی نیز فراهم شود.البته موضع فیفا مشخص است. این که خانم‌ها هم اجازه داشته باشند برای تماشای مسابقات به ورزشگاه‌ها بیایند. به عبارتی برای تماشای همه مسابقات این امکان باشد.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha