کد خبر: تامین-مسکن-مهمترین-دغدغه-کارکنان-نیرو
۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶
تامین مسکن مهمترین دغدغه کارکنان نیروهای مسلح

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ بیست و یکمین جلسه قرارگاه جهادی نهضت تامین مسکن کارکنان ناجا طی نشست مشترک با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی به همراه معاونان پلیس های تخصصی و مهندس "محمد اسلامی" وزیر راه و شهرسازی به اتفاق معاونان مربوطه از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان انتظامی و مدیران کل ادارات مسکن و شهرسازی استان ها در ستاد ناجا برگزار شد.

سردار "حسین اشتری" در حاشیه این نشست درخصوص مشکل مسکن کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه ها در بحث تامین معیشت کارکنان نیروهای مسلح، تامین مسکن مورد نیاز آنان است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته قرارگاه جهادی نهضت تامین مسکن کارکنان ناجا با هدف تامین مسکن برای این عزیزان راه اندازی شده است، افزود: جلسات متعددی با حضور مهندس "اسلامی" وزیر راه و شهرسازی در این باره برگزار شده که بحمدالله گام های خوبی نیز برداشته شده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: پیش بینی این بود که تا ۵ سال آینده خلاء تامین مسکن کارکنان با انجام یک حرکت جهادی با هماهنگی و مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی بر طرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز هم خوشبختانه بخش اعظمی از نیازها و مشکلات در این مورد برطرف شده، تصریح کرد: با ریل گذاری خوبی که از طریق وزارت راه و شهرسازی و ناجا خصوصا در استان ها صورت گرفته ان شاءالله تا چند سال آینده مشکل تامین مسکن هم ملکی و هم سازمانی در سطح این نیرو برطرف شود تا بخش مهمی از مشکلات معیشت کارکنان خدوم نیروی انتظامی رفع گردد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان زحمتکش ناجا به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم عزیز در اقصی نقاط کشور هستند، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف اصلی ما به عنوان فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان است چراکه اگر دغدغه این عزیزان رفع شود به طور حتم در اجرای موفقیت آمیز ماموریت ها تاثیر بسزایی خواهد داشت./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha