کد خبر: تصمیم-متحدان-سوریه-برای-پاسخ-بسیار-سخ
۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
تصمیم متحدان سوریه برای پاسخ «بسیار سخت» به تجاوزات دیشب اسرائیل علیه «تدمر»

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از العالم،اتاق عملیات مشترک هم پیمانان سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد پاسخ تجاوز شب گذشته جنگنده‌های اسرائیلی و آمریکایی به مواضع متحدان ارتش سوریه در منطقه تدمر استان حمص واقع در مرکز سوریه را بدهد.

در این بیانیه آمده است اهدافی که مورد حمله قرار گرفته اند، مراکز گردهمایی جوانان و مراکز خدماتی بوده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است که در این حمله شماری از برادران مجاهد در این مراکز به شهادت رسیده یا مجروح شده اند و در صورت تجمع نیروها در یک نقطه، تعداد شهدا از این هم بیشتر می‌شد.

متن کامل بیانیه از این قرار است :

بسم الله الرحمن الرحيم

وإن عدتم عدنا وجعلنا جهنم للكافرين حصيرا

صدق الله العلي العظيم

بیانیه اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه

جنگنده های رژیم صهیونیستی و آمریکایی شب گذشته اقدام به حمله به مواضع نیروهای متحد ارتش سوریه در منطقه تدمر کرده اند.

در این حمله مراکز گردهمایی جوانان و مراکز خدماتی هدف قرار گرفتند و شماری از برادران مجاهد به شهادت رسیده یا مجروح شدند و اگر نیروها در بخش های مختلف پراکنده نبودند قطعا آمار شهدا از این هم بالاتر می رفت.

بر این اساس اعلام می کنیم:

اولا: هدف از مأموریت و حضور قانونی ما در سوریه، کمک به دولت این کشور و نبرد با تروریست ها و تکفیری ها از جمله گروه تروریستی داعش، زیر نظر دولت سوریه است.

دوم: سالهاست که دشمن صهیونیستی و آمریکایی به منظور کشاندن ما به درگیری های حاشیه ای – که جزء اولویت های ما در سوریه نیستند – به مواضع ما حمله می کنند. بهانه صهیونیست ها برای این تجاوزات، از بین بردن سلاح های دقیق و (موشک های) نقطه زن و تجهیزات حساسی است که موجودیت این رژیم غاصب را تهدید می کند.

سوم: فرماندهی اتاق عملیات مشترک بر اساس اطلاعات و پس از حمله با استفاده از آسمان اردن و منطقه التنف سوریه – که در اشغال آمریکایی هاست – تصمیم گرفته است پاسخ این تجاوز را بدهد و انتقام خون شهدا را بگیرد. پاسخ ما بسیار سخت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha