کد خبر: تقدیر-قالیباف-از-نمایندگان-برای-تصویب
۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
تقدیر قالیباف از نمایندگان برای تصویب لایحه رتبه بندی معلمان پس از یک دهه

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرهنگیان مطمئن باشند دغدغه اول مجلس شورای اسلامی و مجموعه حاکمیت معلمین هستند تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل پیش ببرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی پس از تصویب جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان و ارسال آن به شورای نگهبان، تصریح کرد: از همه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش که با تلاش خود موضوع رتبه بندی معلمان که قریب به یک دهه با فراز و نشیب هایی روبه رو بود در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تامین بار مالی به نتیجه رسانده اند، تشکر می کنم.

وی افزود: البته این بررسی و تصویب این لایحه در مجلس مقداری زمان بر شد زیرا نیازمند بررسی دقیق بود که هم رعایت مسائل قانون اساسی و بار مالی آن حل شود و هم منزلت، معیشت و ارتقاء کیفیت سطح آموزش و تحصیلات، شایسته سالاری و شایسته گزینی رعایت شود.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: مهم ترین سرمایه های کشور، فرزندان دلبند این سرزمین بوده که در اختیار معلمان ما هستند و آینده کشور ما در دستان این عزیزان است و فرهنگیان مطمئن باشند دغدغه اول مجلس شورای اسلامی و مجموعه حاکمیت معلمین است تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل و با احساس و شعف خوبی پیش ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من از  افرادی که در تدوین و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان نقش داشتند تشکر می کنم که در این فاصله زمانی این لایحه به تصویب رسید و امروز هم از همه عزیزانی که همراهی کردند و این موضوع را در مجلس نهایی کردند مجددا تشکر می کنم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha