وزیر بهداشت در دیدار با نمایندگان سازمان بهداشت جهانی از دقت نظر و حسن توجه این هیات بازرسی به اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  نمایندگان سازمان بهداشت جهانی در دیدار با دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت کشورمان گزارشی از بازدید و مشاهدات خود از بخش های مختلف طرح تحول سلامت و تغییرات صورت گرفته نسبت به بازدید قبلی را ارایه کردند.


در این دیدار که تنی چند از معاونان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند، دکتر هاشمی نیز توضیحاتی را درباره چگونگی آغاز طرح تحول سلامت و تغییرات صورت گرفته در نحوه اجرای آن در طول دو سال گذشته ارائه کرد و دلایل برخی نقایص در اجرای کامل آن را برشمرد.


وی به موفقیت وزارت بهداشت در حذف پدیده زیرمیزی در طول این مدت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر به جایی رسیده ایم که توانسته ایم شبکه بهداشت را که در کشور قدمتی سی ساله داشت اما در سطح روستاها متوقف شده بود در مناطق حاشیه ای و شهرها به اجرا در آوریم.


وزیر بهداشت عنوان کرد: در حال حاضر به ازای هر ۳هزار نفر در کشور یک مراقب بهداشت داریم و دسترسی به سایر کادر بهداشتی و درمانی نیز به حد قابل قبول رسیده است.
وزیر بهداشت کشورمان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور کارشناسان سازمان بهداشت جهانی در کشور و حسن توجه آنها به طرح تحول سلامت ابراز امیدواری کرد تا در بازدید بعدی بازرسان سازمان جهانی بهداشت، اشکالات موجود در اجرای این طرح باز هم کاهش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha